|
Elindult a 2009-es szezon!2009.03.30. 00:33 -
ave
Idén az év elsõ versenyét Kiskunlacházán rendezte a Dragracing.hu csapata március 21-én, szombaton. A kora tavaszi idõpont mindíg kockázatos az idõjárás miatt, ugyanakkor már mindenki türelmetlenül várja, hogy versenyezhessen, így sok érdeklõdõre lehet számítani. Két óra kerül érkeztem ki Lacházára. Hideg, szeles, de száraz idõ fogadott. És hatalmas tömeg. Nagyon impozáns hatást keltett a tele parkoló, meg kell hagyni. Amikor kiértem a motorosok már végeztek. Sajnos nemcsak a döntõvel, de az idõmérõvel is. Hatalmas sort kellett kivárni ahhoz, hogy sorra kerüljön az ember. Hát persze, hogy sokan ezt nem tették meg. Meg is lepõdnék ha egyszer mindenki magától oda állna, ahova kell. Remélhetõleg azért valamennyire ez majd rendezõdik. A Hungaroring sok hátránya mellett annak azért volt némi elõnye, hogy a sor egy részét egyszerûen nem lehetett megkerülni senkinek sem. Talán valami hasonló megoldást kellene találni itt is? Bár tudnám a tutit.. Több, korábban még nem látott gyors autó jött Romániából, de a magyar felhozatal is nagyon színes volt, számos ritkaság, drága és gyors autók is. Komolyodtak elvileg a biztonsági szabályok, de ezek betartása azért hagy némi kivánnivalót maga után. Igaz, a fõszervezõ sem igazán járt elõl jó példával akkor, amikor egy katicabogarat mintázó játék bukósisakban nyomta a futamokat. Egy autót mértem csak, Kaméleon Fiat Coupe-ját. Sikerült az eddigi legjobb futamját mérni, pedig picivel a cél elõtt már elvette a gázt. Elég vicces volt, ahogy az oldalkipufogó elfújta az indító elektronikát, és a rajt fotocellát is. Persze csak ha az ember emlékszik, hogy ez miért is vicces. :) A profi kategóriák nagyon foghíjasak voltak, igaz, ezt lehetett tudni elõre, több gyors autó inkább a street kategóriában kíván versenyezni. Nézzük hogy alakultak a döntõk:
A profi kategória döntõk után került sor a szuperdöntõre. Ezt most rendezték elõször a dragracing.hu versenysorozatban, és mondhatom nagy sikere volt. A legjobb nyolc idõeredményt elérõ autó került a superdöntõbe, ahol hagyományos módon felépített fa szerint versenyeztek. Nagyon izgalmas volt, számos futam igen szoros csatában dõlt el. Ezt nem is részletezném írásban, itt van videóban a teljes szuperdöntõ. Egyetlen probléma volt a mégpedig az, hogy az adott kör gyõztesének egybõl kellett a következõ kör futamára készülnie. Fõleg az elõdöntõ gyõztes autóinak ad ez komoly megterhelést, hiszen két teljes negyedmérföld között alig telt el 2 perc. A profi, húzott motoroknak meglehetõsen nagy megterhelés már egy futam is, könnyen túlmelegedhetnek. A jó hír az, hogy a szuperdöntõt a következõ versenyen már a street kategóriák döntõi közé illesztve fogják megtartani, jóval több idõt hagyva mindenkinek két futam között. Ez persze nem kis szervezést igényel majd, hiszen a street kategóriából sem lehet valakit a saját kategóriájának fordulója után egybõl a szuperdöntõ fordulójára hívni. Ráadásul vigyázni kell, hogy még sötétedés elõtt vége legyen a szuperdöntõnek, hiszen a profi autókon nincs világítás. A street kategóriák (S1,S2,S3,S4,S5,S6,S7), illetve a teszt kategória döntõje jelentõsen népesebb volt, így a vége már sötétben zajlott. Egyedül az S4 fát felesleges nézni, ott teljesen felrúgták a rendszert, foglalmam sincs milyen alapon jutottak tovább a versenyzõk. Kár. De összefoglalva azt gondolom, egy jó versenyt láthatott a szépszámú érdeklõdõ. (4/5) |
GyorskeresésArchívum2009. október (1)2009. szeptember (1) 2009. június (1) 2009. április (1) 2009. március (1) 2009. január (2) 2008. december (2) 2008. november (3) 2008. október (1) 2008. szeptember (1) 2008. augusztus (3) 2008. július (1) 2008. június (5) 2008. május (2) 2008. április (11) 2008. március (4) 2008. február (3) Cimkékblog (3) dugattyú (1) dvd (3) elsõ (1) fertõszentmiklós (1) fia (1) futam (3) gyorsulási_verseny (8) henger (1) hengerfej (3) how_to (1) hungaroring (2) jay_leno (1) játék (1) king_of_europe (16) kiskunlacháza (3) magyar (1) megbeszélés (2) mgysz (1) mnasz (1) mozi (3) mérés (1) off-topic (1) persely (1) santa_pod (1) szegény_keverék (2) technikai (4) tököl (6) video (6) videó (1) vihar (1)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |